Notice: Undefined index: in /home/koocheho/public_html/wp-content/themes/parsinews/page-templates/parts/device/offcanvas-smartmenu.php on line 30

Notice: Undefined property: WP_Error::$name in /home/koocheho/public_html/wp-content/themes/parsinews/page-templates/parts/device/offcanvas-smartmenu.php on line 31

اخبار موسیقی:

آهنگ دلگیر عرفان طهماسبی

Erfan-Tahmasbi-Delgir-اهنگ جدید عرفان طهماسبی- دلگیر-پایگاه خبری کوچه هنر

به گزارش پایگاه خبری کوچه هنر آهنگ دلگیر عرفان طهماسبی منتشر شد.

متن آهنگ دلگیر عرفان طهماسبی

میترسم از آن شب که تو آسوده بی من سر کنی
پایان احساس مرا باور کنی باور کنی
میترسم آخر یک نفر این خانه را ویران کند
درد دلت را بشنود بهتر ز ما درمان کند
با اینکه دلگیرم ازت الهی الهی دنیا برات بسازه
الهی الهی دلت به غم نبازه …
الهی الهی دنیا برات بسازه
الهی الهی دلت به غم نبازه
میری که شاید رفتنت قفل درا رو وا کنه
حالا همین روزا یکی باید تورو پیدا کنه
پا در میونی میکنی بین خیال و خاطره
اینکه تو عاشق بودی رو کی باید از یادم بره
با اینکه دلگیرم ازت الهی الهی دنیا برات بسازه
الهی الهی دلت به غم نبازه …
الهی الهی دنیا برات بسازه
الهی الهی دلت به غم نبازه

دانلود آهنگ جدید عرفان طهماسبی دلگیر با لینک مستقیم

برای دانلود آهنگ جدید عرفان طهماسبی اینجا کلیک نمایید

 

عکس-عرفان-طهماسبی---پایگاه-خبری-کوچه-هنر

 

 

 

بیوگرافی عرفان طهماسبی

عرفان طهماسبی یکی از خوانندگان جوان و مستعد کشورمان می‌باشد که به تازگی توانسته است هنر و خود را به منظر ظهور برساند.

او خواننده و شاهنامه خوان بوده و خوانندگی را از کافه و رستوران‌های اهواز شروع کرده است.

او در فصل دوم برنامه عصر جدید که از شبکه ۳ سیما پخش می‌شد، قطعه فوق العاده زیبای بختیاری با عنوان آهنگ گلم گلم را اجرا کرد. اجرای او بسیار زیبا و ظریف بوده و به همین سبب به دل شنوندگان آن نشسته و با استقبال فوق العاده ای همراه شد.

خلاصه زندگینامه

تولد: ۵ شهریور ماه سال ۱۳۷۷ (۲۶ سال)

محل تولد: شهرستان شوشتر، استان خوزستان

ساکن: اهواز

تحصیلات: کارشناسی ابزار دقیق

شغل: خواننده و آهنگساز

زندگینامه

زندگی شخصی:

عرفان طهماسبی در ۲۵ شهریور ماه سال ۱۳۷۷ در شهر زیبای شوشتر استان خوزستان متولد شد.

اصالت او و پدر و مادرش بختیاری میباشد، عرفان طهماسبی یکی از بختیاری‌های استان خوزستان است که هم اکنون ساکن شهر اهواز می‌باشد.

آرزوی کودکی:

اگر به زندگینامه فعالان عرصه هنر به خصوص موسیقی توجه کنیم متوجه می‌شویم که اغلب آنها از دوران کودکی در این زمینه قدم نهاده اند، عرفان طهماسبی هم از این قاعده مستثنی نبوده و گرایش به هنر از همان دوران بچگی در کالبدش قابل مشاهده بوده است.

او از کودکی شعر می‌سرود و بعد شعر هایی که خودش سروده بود را می خواند. او خود گفته است که هنوز کتاب شعر های دوران کودکی اش را دارد و مانند وسایل ارزشمند و قیمتی از آنها نگهداری کرده است.

ویدیو هایی از دوران کودکی عرفان وجود دارد که او در سن هفت سالگی گفته است دوست دارد برای مردم بخواند.

علاقه به هنر و خواندن از کودکی در او پرورش یافته و با او بزرگ شده و رشد کرده است. او از دوران نوجوانی خود یعنی از همان ۱۵، ۱۶ سالگی در این مسیر قرار گرفته و بعد ها به سمت تئاتر رفته است و کارش را در ابتدا با شاهنامه خوانی آغاز کرده است.

تحصیلات:

عرفان طهماسبی در مقطع کارشناسی ابزار دقیق تحصیل کرده در یکی از مصاحبه‌هایش که به تازگی انجام شده است درباره رشته تحصیلی خود صحبت کرده و می‌گوید که بسیار عاشق موسیقی بوده است اما چون شهرشان خوزستان هنرستان موسیقی نداشت، مجبور می‌شود تا به رشته فنی برود و در هنرستان ادامه تحصیل دهد، او درباره علت ادامه تحصیل خود در رشته فنی و در هنرستان سخن گفته و می‌گوید تنها علتی که سبب شد او به هنرستان برود این بود که حداقل کلمه هنر در آن به کار رفته است.

او در این بین از وضعیت ناخوشایند خوزستان و نبود امکانات در آنجا صحبت کرده و بیان می‌کند که خوزستان حتی یک هنرستان موسیقی هم ندارد و او تنها به خاطر تشابه اسمی به هنرستان دیگری رفته و در رشته برق ثبت نام کرده است.

او می‌گوید که واقعاً ما در بحث امکانات تحصیلی و آکادمیک موسیقی در خوزستان بسیار فقیر هستیم در حالی که اگر یک هنرستان موسیقی داشته باشیم، قطعاً استادانی برای تعلیم می‌آیند و ناخواسته آگاهی آکادمیک موسیقایی مان بالاتر می‌رود، ضمن اینکه تحت تاثیر این آموزش‌ها، استادانی در این حوزه رشد خواهند کرد که قطعاً باعث پیشرفت هرچه بیشتر موسیقی کشورمان خواهند شد.

عرفان طهماسبی در شبکه های اجتماعی:

اینستاگرام:

erfuntah@

یوتیوب:

@erfantahmasbi

          برای دانلود آهنگ دلگیر عرفان طهماسبی اینجا کلیک نمایید

 

 

زندگی هنری عرفان طهماسبی

یادگیری موسیقی:

او درباره روند یادگیری خود صحبت کرده و می گوید: نه میتوانم بگویم آموزشی نداشتم، نه می‌توانم بگویم داشتم. واقعیت این است که خیلی کم، در جلساتی بسیار کوتاه در حد یکی دو جلسه با استادانی کار کردم آن هم فقط در حدی که سوالاتم را بپرسم اما اینکه آکادمیک کار کرده باشم یا هنرجوی کسی باشم، نه. بیشتر سعی کردم از طریق شبکه‌های مجازی و رسانه‌های مختلف اطلاعاتم را به دست بیاورم و معلوماتم را بالاتر ببرم.

تشکیل گروه موسیقی الف:

پس از اینکه عرفان طهماسبی به خاطر پیدا کردن شغل به شهر اهواز مهاجرت کرد تصمیم گرفت تا در کنار کار و کسب درآمد، بیشتر به موسیقی بپردازد به همین دلیل تصمیم گرفت تا با تعدادی از دوستانش که بعد از نقل مکان به اهواز با آنها آشنا شده بود، یک گروه موسیقی تشکیل بدهند و نام گروه موسیقی شان را الف گذاشتند.

نامگذاری این گروه موسیقی به اسم الف به این علت بود که عرفان در حال کسب اولین تجربه کاری اش بود به همین دلیل آنها تصمیم گرفتند تا اسم گروه موسیقی را الف که اولین حرف حروف الفبا می‌باشد بگذارند.

از تئاتر تا شاهنامه خوانی:

عرفان طهماسبی ورود خود به عرصه هنر را با بازیگری در صحنه تئاتر شروع کرده و می‌گوید که در آن زمان هنرجوی بازیگری تئاتر در شهرستان شوشتر بوده است. او سپس با توجه به علاقه‌ای که به موسیقی داشت و اتفاقاتی که در مسیر زندگی اش تجربه کرد، وارد عرصه موسیقی شد.

او زیر نظر استادش بهدار فعالیت کرده و گفته می‌شود که او تا الان دو نمایش را روی صحنه تئاتر اجرا کرده است و در یکی از نمایش‌هایش به اجرای شاهنامه خوانی پرداخته است.

مربی عرفان طهماسبی، استاد بهدار در کار شاهنامه خوانی بودند، ایشان از جنس و نوع صدای عرفان خوششان آمده و به همین سبب او را تشویق کردند تا شاهنامه بخواند و شاهنامه خوانی را بیاموزد.

توصیه استاد بهداد به عرفان این بود که شاهنامه را با همان سبک همیشگی و دوست داشتنی بخواند، عرفان این سبک را دوست داشته اما تمایل داشت تا این کار را به شیوه خودشان انجام دهند به همین دلیل به استادشان گفتند میخواهند شاهنامه را به صورت پاپ اجرا کنند، آنها با یکدیگر همکاری کرده و این کار را به صورت تلفیقی انجام دادند. عرفان درباره شاهنامه خوانی خود صحبت کرده و می‌گوید که فکر می‌کند او اولین نفری است که شاهنامه را به شکل پاپ خوانش کرده است زیرا تاکنون چنین چیزی در جایی ثبت نگردیده است.

شاهنامه خوانی باعث شد تا صدای دلنشین و جذاب او به دل اهالی هنر و هنردوستان بنشیند، او که متوجه استعداد خود شده بود تصمیم گرفت تا بعد از دو اجرا در تئاتر وارد عرصه خوانندگی شود.

وی در ابتدا کار خود را با حضور در کافه‌ها و رستوران‌های اهواز شروع کرد تا اولین تجربه خوانندگی خود را به دست بیاورد و مهارت خود را تقویت کند.

 

♦برای دانلود آهنگ دلگیر عرفان طهماسبی اینجا کلیک نمایید

 

برنامه عصر جدید:

عرفان طهماسبی پس از اینکه در مرحله راستی آزمایی قبول شد، توانست از این مرحله عبور کرده و وارد فصل دوم برنامه شود.

او جوان بسیار مستعد، با ادب و مهربانی بوده و به خاطر اخلاق نیکویش توانست تحسین همه بیننده‌ها و داوران را به خود جلب کند و با چهار چراغ سفید راهی مرحله بعد شود. عرفان در اولین اجرای خود نظر همه داوران را به خود جلب کرده و با رای مثبت داوران به مرحله دوم صعود کرد، ناگفته نماند که اولین اجرای او در عصر جدید، آهنگ زیبا و بختیاری گلم گلم بود.

داوران عقیده داشتند که عرفان در مرحله دوم، عملکرد ضعیف‌تری نسبت به دور اول داشته است اما باز هم او توانست با جمع آوری آرای مثبت و با کمک رای نجات امین حیایی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

او سرانجام در مرحله فینال توانست با به دست آوردن رای مردمی نفر دوم این برنامه شود و چنین موفقیت بزرگی را به دست آورد.

همچنین بخوانید:  بیوگرافی و زندگینامه شادمهر عقیلی

عرفان با حضور در فصل دوم برنامه عصر جدید توانست استعداد خود را به مخاطبان نشان داده و شهرتی برای خودش کسب نماید، علاوه بر این عصر جدید بستری را برای عرفان فراهم کرد تا بتواند استعداد و توانایی خود در عرصه هنر و موسیقی را نشان دهد و حرفی برای گفتن داشته باشد.

انگیزه شرکت در عصر جدید:

عرفان طهماسبی خاطره ای از شرکت در برنامه عصر جدید تعریف کرده و می گوید زمانی که برای مرحله اول عصر جدید پذیرفته شدیم، با ما مصاحبه کردند و از هر کدام از شرکت کننده ها می پرسیدند که انگیزه تان برای شرکت در این مسابقه چیست؟ برای چه آمده اید؟ به دنبال جایزه هستید؟ می خواهید معروف شوید؟ هدف دیگری دارید؟ و من در جواب گفتم: آمده ام تا تنظیم کننده های بزرگ، ملودی های من را بشنوند.

در آن زمان منظورم از ملودی، ملودی های راکم بود، برایم خیلی جالب بود که بعد از پخش اجراهایم، تقریبا تمام افرادی که دوست داشتم کارهایم را بشنوند و همواره مواجه شدن با آنها را در ذهن خود تصور می کردم به سراغ من آمدند و این بسیار فوق العاده بود.

ریسک کردم و موفق شدم:

عرفان طهماسبی بیان می‌کند که در عصر جدید، ۴ کار متفاوت اجرا کرده است، نام اولین آهنگ گلم گلم بوده و دومین اجرایش مربوط به آهنگ بی‌ بلال بوده است. او درباره تصمیم گیری خود صحبت کرده و می گوید تصمیم گرفتم خودم کارهایم را بسازم و چون سبکی که اجرا می‌کردم سبک نو و جدیدی بود، خیلی شناخته شده نبود و همین موضوع باعث می‌شد حس کنم این کار مسئولیت خیلی بزرگی دارد و می‌تواند بسیار موفقیت آمیز یا بسیار تخریب کننده باشد.

در آخر من تصمیم خود را گرفته و دو کار بعدی را خودم ساختم، وقتی کلیپ ماه مو منتشر شد در مدت کوتاهی توانست یک و نیم میلیون بازدید داشته باشد همچنین زمانی که تردید منتشر شد به سرعت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر آن را مشاهده کردند. در آن زمان من بسیار خرسند بودم زیرا متوجه شدم که تصمیم درست را گرفتم و فهمیدم که در مسیر هنر می‌شود ریسک کرد و اگر این ریسک هوشمندانه باشد می‌تواند نتایج بسیار خوشایندی را به دنبال داشته باشد.

بعد از عصر جدید مسئولیتم چندین برابر شد:

عرفان طهماسبی می‌گوید بعد از اینکه در عصر جدید شرکت کردم خیلی‌ها سراغ من را می‌گرفتند و از من می‌پرسیدند عرفان کجا رفتی؟ عصر جدید تمام شد و تو دیگر نیستی؟ در صورتی که من در واپسین روزهای پس از عصر جدید بیشتر از هر زمان دیگری درگیر موسیقی بودم.

در عصر جدید چهار آهنگ آماده شد که در آن زمان تصمیم گرفتم آنها را در آلبوم خود بگنجانم، چند آهنگ دیگر هم آماده کردم که فقط به مقداری تنظیم بیشتر نیاز دارند تا بتوانم آنها را در قالب یک آلبوم کامل ارائه دهم.

انتشار آهنگ:

پس از برنامه عصر جدید بود که عرفان در تابستان سال ۱۳۹۹ زمانی که ۲۲ سال بیشتر نداشت، اولین آهنگ خود به نام بی وفا را منتشر کرد و بعد از آن با یک فاصله زمانی نسبتا طولانی در سال ۱۴۰۰ آهنگ کجایی را روانه بازار کرد.

عرفان پس از گذشت حدوداً یک سال آهنگ آغاز کن بی من را منتشر کرد که این آهنگ به شدت مورد استقبال قرار گرفت. می‌توان گفت که این ترک یکی از محبوب‌ترین آهنگ‌های عرفان طهماسبی می‌باشد که باعث شد بر شهرت و محبوبیت او اضافه گردد.

عرفان در سال ۱۴۰۰ توانست تیتراژ پایانی فصل دوم سریال نجلا که در نوروز ۱۴۰۱ از شبکه سه سیما پخش میشد را با همراهی مهدی یغمایی اجرا کند، این آهنگ با استقبال بی‌نظیر مخاطبان روبرو شده و توانست سکوی پرتاب بسیار مهم و ارزشمندی برای این هنرمند جوان و بااستعداد باشد.

تدریس موسیقی:

عرفان طهماسبی در حال حاضر علاوه بر خوانندگی در موسسه موسیقی نیز مشغول به تدریس است، این بدین معنی نیست که او خود یادگیری را کنار گذاشته و مانند گذشته به تمرین موسیقی نمی‌پردازد، او در این مقطع حتی بیش از پیش به یادگیری موسیقی مشغول بوده و خودش را یک هنرجو می‌داند که هنوز باید به یادگیری بپردازد.

ویژگی آهنگ‌های عرفان طهماسبی:

جنس صدا و صوت خاص در کنار ظاهر و سیمای او زمانی که با سبک آهنگ‌های بختیاری که با سوز و گداز دلنشینی همراه است، ترکیب می‌شود، سبب می‌گردد تا ترانه‌ها و آهنگ‌ها و آثار عرفان طهماسبی نفوذ و قدرت زیادی پیدا کرده و به دل شنوندگان آن بنشیند و این باعث شده است که طرفداران او با دل و جان از شنیدن کارهای او لذت برده و تاثیر صدا و آواز او را در قلب و روح خود احساس می‌کنند، البته ناگفته نماند که مهارت او در خوانش و اجرای موسیقی محلی یکی از بارزترین نقاط قوت او می‌باشد.

نظر عرفان طهماسبی راجب شغل مورد علاقه اش:

عرفان طهماسبی می گوید که شغل شما می تواند برایتان پول و خوشبختی به ارمغان بیاورد، هر رشته و شاخه ای که به آن علاقه داشته باشید قطعا میتوانید از آن پول در بیاورید و همین که دوستش داشته باشید کافی است تا بتوانید خوشبختی را در زندگی تان لمس کنید.

لیست آهنگ‌های عرفان طهماسبی:

پرسه، تو، خداحافظ، چه کنم، بی من، گلم گلم، تردید، ماه مو، خیال، نجلا، کجایی، شوم تار، گل مهتاب، بی‌وفا، مترسک، دلگیر ( برای دانلود آهنگ دلگیر عرفان طهماسبی اینجا کلیک نمایید )

خصوصیات اخلاقی

مسئولیت پذیری و استقلال طلبی:

عرفان طهماسبی از همان دوران نوجوانی سعی می‌کرد تا کارهای مختلف را بر عهده گرفته و مسئولیت پذیری را در خود تقویت کند. او از همان دوران که سن و سال کمی داشت به کارهای مختلف مشغول بوده و همواره در تلاش بوده که روی پای خودش بایستد. او می‌داند که برای رسیدن به موفقیت باید مسئولیت پذیر باشد و کارهایش را به نحو احسنت انجام دهد و همیشه پاداش این حجم از مسئولیت پذیری اش را در زندگی مشاهده کرده و نتیجه زحماتش را به چشم خود دیده است.

عرفان از همان دوران نوجوانی روی پای خودش ایستاده و سعی کرده است تا به استقلال مالی برسد و خودش درآمد داشته باشد.

از آزار حیوانات در کودکی تا حامی حیوانات در بزرگسالی:

عرفان طهماسبی درباره دوران کودکی خود صحبت کرده و می‌گوید هنگامی که کودک بودم یک عادت بسیار زشت و بد داشتم و آن این بود که گاهی اوقات حیوانات را اذیت می کردم ولی الان که یادم می آید از رفتار آن موقع خود خجالت می کشم.

اکنون به حیوانات بسیار علاقمندم و حامی حقوق آنها هستم، امیدوارم روزی بتوانم در زمینه درختکاری در خوزستان کاری انجام دهم و در بهبود شرایط آنجا نقش هر چند کوچکی داشته باشم.

مهاجرت به اهواز:

او تعریف می‌کند زمانی که ۱۸ سال بیشتر نداشته است به دلیل نیاز مالی تصمیم می‌گیرد تا از شهر شوشتر به شهر اهواز مهاجرت کند، علت مهاجرت این بود که در شهر شوشتر بیکاری و نداشتن شغل بیداد می‌کرد و عرفان نمی‌توانست در چنین شهری به دنبال شغل و درآمد باشد به همین دلیل او به شهر اهواز نقل مکان کرده و در مغازه کوچک کبابی مشغول به کار می‌شود و خودش درباره آن دوران می‌گوید که روزی ۶ ساعت بدون وقفه آنجا ساز می‌زدم و می‌خواندم، او می‌گوید که در هیچ کدام از مراحل زندگی اش موسیقی را کنار نگذاشته و همواره در کنار امور دیگر به تمرین موسیقی نیز می‌پرداخته است.

منبع بیوگرافی: تاروت رنگی

 

برای دانلود آهنگ دلگیر عرفان طهماسبی اینجا کلیک نمایید

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://koochehonar.ir/?p=10104

مطالب مرتبط

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پایگاه خبری کوچه هنر-محمد براتی-چارسو

پیشنهادی: