Notice: Undefined index: in /home/koocheho/public_html/wp-content/themes/parsinews/page-templates/parts/device/offcanvas-smartmenu.php on line 30

Notice: Undefined property: WP_Error::$name in /home/koocheho/public_html/wp-content/themes/parsinews/page-templates/parts/device/offcanvas-smartmenu.php on line 31

مصوبه مجلس تایلند برای حمایت از هنرمندان و فعالیت‌های هنری در این کشور:

ارز دیجیتال برای حمایت از هنرمندان

براساس آخرین مصوبه مجلس تایلند برای حمایت از هنرمندان و فعالیت‌های هنری در این کشور؛ استفاده ارزدیجیتال شامل معافیت‌های مالیاتی می‌شود.

به‌گزارش پایگاه خبری کوچه هنر(چارسو)؛ حمایت از هنرمندان و فعالیت‌های هنری یکی از مهمترین سیاست‌ها در سراسر دهکده جهانی از سوی مسئولان مربوطه است که شیوه‌های مختلف را برای این منظور بکار گرفته‌اند و در این شیوه دولت تایلند برای این منظور استفاده از ارزهای دیجیتال را در دستور کار قرار داده است.

در اطلاعیه‌ای که اخیراً از سوی مقامات مسئول مالیاتی دولت تایلند برهمین اساس منتشر شده استفاده از توکن‌های دیجیتالی یا همان ارزهای دیجیتال از سوی هنرمندان و شرکت‌های فرهنگی هنری برای این امور مشمول تخفیف‌های مالیاتی قابل توجهی می‌شود.

ارز دیجیتال هنرمندان، پایگاه خبری کوچه هنر چارسو

در این مصوبه آمده مشوق‌ها و معافیت‌های در نظر گرفته شده در سه گروه مشخص مشمول متقاضیان و فعالان عرصه هنری می‌شود که عبارتند از:

معافیت مالیاتی برای هنرمندان خلاق: این مصوبه با هدف حمایت از هنرمندان خلاق تایلندی و ترویج خلاقیت و نوآوری در کشور ارائه می‌شود و هنرمندان خلاق می‌توانند از کسر مالیات ۶۰ درصدی برای هزینه های خود بهره مند شوند.

کاهش یا معافیت از مالیات واردات برای آثار هنری: مالیات واردات برای آثار هنری به منظور کاهش هزینه های تولید و تسهیل واردات آثار هنری برای نمایشگاه‌های ملی و بین المللی در تایلند کاهش یافته یا معاف خواهد شد.

 

منبع:خبرگزاری تسنیم

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://koochehonar.ir/?p=9855

مطالب مرتبط

هیچ محتوایی موجود نیست

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پایگاه خبری کوچه هنر-محمد براتی-چارسو

پیشنهادی: