Notice: Undefined index: in /home/koocheho/public_html/wp-content/themes/parsinews/page-templates/parts/device/offcanvas-smartmenu.php on line 30

Notice: Undefined property: WP_Error::$name in /home/koocheho/public_html/wp-content/themes/parsinews/page-templates/parts/device/offcanvas-smartmenu.php on line 31

اخبار جشنواره ها:

معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری چهل‌ویکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی و رئیس شورای سیاست‌گذاری چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، طی حکمی اعضای شورای سیاست‌گذاری این دوره از جشنواره را معرفی کرد.
فراخوان چهل‌ و‌ یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران -پایگاه خبری کوچه هنر

به گزارش پایگاه خبری کوچه هنر(چارسو)؛ به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، طی حکمی اعضای شورای سیاست‌گذاری این دوره از جشنواره را معرفی کرد.

بر اساس حکم رئیس سازمان سینمایی، همایون اسعدیان کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده سینما، محمدعلی باشه آهنگر کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده سینما، بیژن نوباوه وطن خبرنگار، سیاستمدار و نماینده مجلس شورای اسلامی، مهرداد باقری رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی و مدیرعامل اسبق انجمن سینمای جوانان ایران، آرش رصافی نویسنده، کارگردان و مشاور عالی انجمن سینمای جوانان ایران و مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر چهل و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران را به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری این دوره از جشنواره معرفی کرد.

چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۳ در تهران برگزار خواهد شد.

 

جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم کوتاه تهران همواره از سوی انجمن سینمای جوان برگزار شده و تاکنون چهل دورهٔ آن سپری شده است. این جشنواره به‌عنوان برجسته‌ترین جشنواره‌ی فیلم‌ کوتاه در ایران تلقی می‌شود و همچنین از مطرح‌ترین فستیوال‌های فیلمِ آسیا است.

امروزه این جشنواره با هزاران متقاضی شرکت در ایران و سراسر جهان به عنوان مهمترین رویداد بین‌المللی سینمای کوتاه در غرب آسیا مطرح است که از سال ۱۴۰۰ توانسته در جایگاه یکی از رویدادهای ۱۲۷ گانه معتبر سینمایی در جهان به عنوان دروازه ورود مستقیم فیلم‌های کوتاه به فهرست سالانه جشنواره اسکار قرار گیرد.این اولین باری است که‌ جشنواره‌ای ایرانی مورد تایید اسکار قرار می‌گیرد.

توجه به سینمای بومی و ژانرهای متنوع در فیلم کوتاه با تأکید بر خلاقیت و نوآوری در اولویت انتخاب و داوری دوره سی و نهم جشنواره است. فیلم‌های کوتاه با زمان کمتر از ۳۰ دقیقه در بخش‌های سینمای ایران و بین‌الملل در گونه‌های داستانی، مستند، پویانمایی و تجربی به رقابت خواهند پرداخت.

برای مشاهده متن فراخوان این جشنواره کلیک نمایید

 

برای دیدن سایر فراخوان های فرهنگی و هنری به صفحه فراخوان ها سر بزنید

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://koochehonar.ir/?p=9969

مطالب مرتبط

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پایگاه خبری کوچه هنر-محمد براتی-چارسو

پیشنهادی: