Notice: Undefined index: in /home/koocheho/public_html/wp-content/themes/parsinews/page-templates/parts/device/offcanvas-smartmenu.php on line 30

Notice: Undefined property: WP_Error::$name in /home/koocheho/public_html/wp-content/themes/parsinews/page-templates/parts/device/offcanvas-smartmenu.php on line 31

اخبار جشنواره ها:

آغاز ثبت نام فیلم‌های متقاضی حضور در جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان

صاحبان فیلم های  سینمایی بلند و کوتاه ایرانی از روز شنبه ۲۰ مرداد تا ۳۱ مرداد فرصت دارند تقاضای حضور آثار خود را ثبت کنند.
جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان-فیلم کودک و نوجوان-کوچه هنر- چارسو

ثبت نام آثار متقاضی حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان از روز شنبه ۲۰ مرداد آغاز می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری کوچه هنر(چارسو)؛ به نقل از امور ارتباطات رسانه ای و اطلاع رسانی سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ایران، صاحبان فیلم های  سینمایی بلند و کوتاه ایرانی از روز شنبه ۲۰ مرداد تا ۳۱ مرداد فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه رسمی جشنواره به نشانی www.portal.icff.ir  تقاضای حضور آثار خود را ثبت کنند.
بنا به اعلام‌ مدیریت ارزشیابی و داوری آثار، مقررات کامل این دوره از جشنواره پیش از این از طریق فراخوان در رسانه‌ها منتشر شده و در پایگاه جشنواره نیز قرار دارد.
نشانی برای ارسال آثار و راهنمایی مقررات:
دبیرخانه جشنواره سی و ششم (مدیریت ارزشیابی و داوری آثار) : ساختمان شماره ۳ بنیاد سینمایی فارابی ؛خیابان ولیعصر(عج) – بالاتر از پارک ساعی- نبش کوچه لنکران پلاک ۲۴۵۴ طبقه ۵   تلفن تماس : ۸۸۱۹۴۲۳۵ ۰۲۱
سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، از ۱۴ تا ۱۹ مهر ماه همزمان با ایام هفته ملی کودک با دبیری مجید زین العابدین در اصفهان برگزار می شود.

تاریخچه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان:

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان که به آن جشنواره فیلم کودک نیز می‌گویند، جشنواره‌ای است سینمایی که از سال ۱۳۶۱ تا کنون طی ۳۵ دوره برگزار شده‌ است که ۲۱ دوره از آن در شهر اصفهان، ۶ دوره در شهر تهران، ۵ دوره در شهر همدان و یک دوره در شهر کرمان برگزار شده‌ است. دوره‌های ۳۳ و ۳۴ این جشنواره نیز به دلیل شرایط متأثر از پاندمی کرونا در کشور، به صورت همزمان در تهران و اصفهان و در قالب مجازی برگزار شد و فقط فیلم‌های بلند سینمایی در یک سالن در تهران و اصفهان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به نمایش درآمدند. همچنین این جشنواره بین‌المللی در طول ۳۵ دوره برگزاری؛ ۱۹ دوره در مهر ماه، ۶ دوره در بهمن ماه، ۳ دوره در آبان ماه، ۳ دوره در شهریور ماه، ۲ دوره در تیر ماه، ۱ دوره در اردیبهشت ماه و ۱ دوره در مرداد ماه برگزار شده‌ است.

برای مطالعه بیشتر در خصوص جشنواره فیلم کودک و نوجوان اینجا کلیک نمایید

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://koochehonar.ir/?p=10069

مطالب مرتبط

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پایگاه خبری کوچه هنر-محمد براتی-چارسو

پیشنهادی: