Notice: Undefined index: in /home/koocheho/public_html/wp-content/themes/parsinews/page-templates/parts/device/offcanvas-smartmenu.php on line 30

Notice: Undefined property: WP_Error::$name in /home/koocheho/public_html/wp-content/themes/parsinews/page-templates/parts/device/offcanvas-smartmenu.php on line 31

بازگشت ایرج طهماسب به صدا و سیما با برنامه پر بیننده ی مهمونی و عروسک‌های محبوبش

“مهمونی” در صدا و سیما/بازگشت آقای مجری و عروسک های محبوبش!

مهمونی آقای مجری و کلاه قرمزی در صدا و سیما - پایگاه خبری کوچه هنر - چارسو

به گزارش پایگاه خبری کوچه هنر؛ سرانجام و بعد از اخبار ضد و نقیض فراوان ایرج طهماسب به صدا و سیما بازگشت و پیش تولید فصل سوم برنامه «مهمونی» را برای پخش از شبکه نسیم آغاز کرد.طهماسب طی هفته‌های گذشته جلساتش را با مدیران صدا و سیما برگزار و بعد از توافقات، موافقتش را برای بازگشت به این سازمان اعلام کرده. در حالی این برنامه تحت عنوان فصل سوم «مهمونی» روی آنتن می رود که قرار است تعدادی از عروسک‌های کلاه قرمزی هم در آن حضور داشته باشند و صدا و سیما با در اختیار گذاشتن اجازه استفاده از این عروسک‌ها قصد دارد ترکیبی از این دو برنامه را پخش کند. هرچند «کلاه قرمزی» و «پسر خاله» با توجه به عدم حضور حمید جبلی در این مجموعه نخواهند بود. تمامی صداپیشگان «مهمونی» در فصل سوم حضور خواهند داشت و تمرینات فصل تازه این برنامه آغاز شده است.

معاون سیما نیز امروز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه طی یک نشست خبری با حضور خبرنگاران به معرفی برنامه‌های ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ پرداخت. محسن برمهانی در بخشی از این نشست گفت: «امسال در شبکه نسیم برنامه‌ای با نام «مهمونی» داریم که تولید ایرج طهماسب است و تلفیقی است از عروسک‌های قبلی و جدید او که امیدواریم به نوروز برسد. احتمالاً این برنامه فعلاً در ۹ قسمت تولید شود..همچنین تمامی صداپیشگان «مهمونی» در فصل سوم حضور خواهند داشت و تمرینات این فصل از چندی قبل آغاز شده است.

برمهانی در پایان این نشست درباره دستمزدهای نجومی که نسبت به برخی سلبریتی ها مطرح می شود، بیان کرد: اینگونه نبوده است. برخی گفتند فلانی آمده و دستمزد نجومی گرفته است. شما در جریان دستمزدهای سینمایی هستید، دستمزد سینمایی را تقسیم بر روز و یک شب برنامه کنید. نکته‌ای که هست مردم هم بالاخره دوست دارند برخی از این چهره ها را در تلویزیون ببینند.

مهمونی مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر گفتگو محور به نویسندگی، کارگردانی و مجری‌گری ایرج طهماسب است که فصل اول آن از نوروز ۱۴۰۱ در رسانهٔ شبکهٔ خانگی نماوا پخش شد؛ همچنین فصل دوم این مجموعه از نوروز ۱۴۰۲ در پلفترم‌های نماوا و فیلیمو پخش‌ شد.در این مجموعه از شخصیت‌های عروسکی جدید و متفاوتی رونمایی شده‌است.

این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال علی زرمهری، سهیل رهبر زارع، سارا صبری و احمد فیاض به هنرمندی پرداخته‌اند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://koochehonar.ir/?p=9819

مطالب مرتبط

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پایگاه خبری کوچه هنر-محمد براتی-چارسو

پیشنهادی: