Notice: Undefined index: in /home/koocheho/public_html/wp-content/themes/parsinews/page-templates/parts/device/offcanvas-smartmenu.php on line 30

Notice: Undefined property: WP_Error::$name in /home/koocheho/public_html/wp-content/themes/parsinews/page-templates/parts/device/offcanvas-smartmenu.php on line 31

اخبار رسانه:

پرواز باب اسفنجی

در میان انیمیشن‌های پرمخاطب هم همچنان «باب اسفنجی» صدرنشین فهرست بیشترین جستجو و تماشا بوده‌ است
پرواز باب اسفنجی-پایگاه خبری کوچه هنر_چارسو
رکورد بازدید از کارتون‌ها و انیمیشن‌های بارگذاری شده در سایت «آپارات» با صدرنشینی «باب اسفنجی» از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون از مرز یک میلیارد دقیقه عبور کرد.

به گزارش پایگاه خبری کوچه هنر(چارسو)؛ به نقل از دید هنر، یکی از بخش‌های پرطرفدار در سایت‌های اشتراک ویدئو در فضای مجازی، مربوط به کارتون‌ها و انیمیشن‌ها است و معمولا گروه سنی کودکان و نوجوانان جدی‌ترین کاربران در این بسترها برای ثبت رکوردهای ویژه محسوب می‌شوند.

براساس آمار رسمی ثبت‌شده در سایت «آپارات» از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا میانه مردادماه، مجموع بازدید‌ها از دسته کارتون‌ها و انیمیشن‌ها به عدد قابل‌توجه بیش از یک میلیارد دقیقه رسیده است.

نکته قابل‌توجه اینکه نزدیک به ۳۰۰ میلیون دقیقه از این آمار مربوط به ابتدای تیرماه تاکنون است و به‌نظر می‌رسد در ادامه تعطیلات تابستانی، ویدئوهای انیمیشنی و کارتونی، با سیر صعودی تماشا، مواجه خواهند بود.

در میان انیمیشن‌های پرمخاطب هم همچنان «باب اسفنجی» صدرنشین فهرست بیشترین جستجو و تماشا بوده‌است و بعد از آن انیمیشن‌هایی همچون «مرد عنکبوتی»، «دختر کفشدوزکی»، «کوکوملون» و «سگ‌های نگهبان» رکوددار بیشتری جستجو در این سایت هستند.

 

باب اسفنجی شلوار مکعبی-پایگاه خبری کوچه هنر- چارسو

 

باب اسفنجی شلوارمکعبی کیست؟

باب‌اسفنجی شلوارمکعبی (به انگلیسی: SpongeBob SquarePants) شخصیت اصلی سریال تلویزیونی انیمیشنی آمریکایی باب‌اسفنجی شلوارمکعبی است. باب‌اسفنجی یک اسفنج دریایی است که به عنوان آشپز در رستوران آقای خرچنگ، یک رستوران فست فود که غذای اصلی ای که در آنجا سرو می‌شود همبرگر خرچنگی است، فعالیت می‌کند.در قسمت اول سال ۱۹۹۹ او ۱۳-۱۴ سال سن داشت و اکنون او ۳۴ ساله است او به خوش‌بینی و نگرش کودکانه‌اش توصیف می‌شود و تحت تأثیر شخصیت‌های کمدی دیگر از جمله استن لورل و پی-وی هرمن قرار می‌گیرد.

باب‌اسفنجی توسط استیون هیلنبرگ، هنرمند و مربی علوم دریایی ایجاد و طراحی شده‌است. نام این شخصیت از «باب اسفنج»، میزبان کتاب طنز هیلنبرگ به نام «منطقه جزر» گرفته شده‌است. او این کتاب را در حالی که تدریس زیست‌شناسی دریایی را برای بازدیدکنندگان مؤسسه اقیانوس در سال ۱۹۸۰ به دست آورد، ترسیم کرد. اندکی پس از کنسل شدن زندگی مدرن راکو، که هیلنبرگ آن را کارگردانی می‌کرد، هیلنبرگ شروع به پخش یک نمایش بر اساس فرضیه کرد. اولین حضور باب‌اسفنجی در برنامه آزمایشی «درخواست کمک» بود که در تاریخ اول مه ۱۹۹۹ به نمایش درآمد.

همچنین به نظر می‌رسد که او شخصیت اصلی بعضی از ماجراها نیست ولی در قسمت بالاخره به صورتی به او اشاره می‌شود؛ کوچک‌ترین نقش او در قسمت پرل فروشنده بود و در حالی که پرل در پاساژ دنبال کار می‌گشت در نقطه ای دور از چشم بیننده نشان داده‌است که باب اسفنجی مخفیانه در پاساژ بختاپوس (اختاپوس) را تعقیب می‌کند.

باب‌اسفنجی شلوارمکعبی در بین کودکان و بزرگسالان رایج و محبوب شده‌است. این شخصیت پاسخ مثبت منتقدان رسانه را به‌دست آورده‌است و اغلب به عنوان یکی از بزرگترین شخصیت‌های کارتونی در تمام دوران نامگذاری می‌شود. اولین حضور باب اسفنجی در اپیزود درخواست کمک است.

نقش در باب‌اسفنجی شلوارمکعبی

باب‌ اسفنجی یک اسفنج دریایی شوخ و خنده دار است. او در شهر زیر زمینی بیکینی باتم با سایر موجودات آبی انسان‌انگاری ساکن است. او به عنوان یک آشپز سرخ‌کن در یک رستوران فست فود محلی، رستوران آقای خرچنگ، که او را وسواس می‌کند، کار می‌کند و نسبت به آن بالاتر از رستوران‌های دیگر ابراز ارادت می‌کند. رئیس او یوجین کربز، یک خرچنگ طمع‌کار است که با این وجود با باب‌اسفنجی مانند پسر خود رفتار می‌کند. اختاپوس هشت‌پا، یک اختاپوس، و همسایه بداخلاق باب‌اسفنجی به عنوان صندوق‌دار رستوران فعالیت می‌کند. سرگرمی‌های باب‌اسفنجی شامل شکار عروس دریایی، تمرین کاراته با دوستش سندی چیکس (سنجاب اهل تگزاس)، و دمیدن حباب است.

باب‌ اسفنجی اغلب دیده می‌شود که با بهترین دوست خود، ستاره دریایی پاتریک ستاره، یکی از همسایگان خود در حال بازی کردن است. باب‌اسفنجی با حلزون حیوان خانگی خود، گری در یک آناناس غوطه‌وری زندگی می‌کند. تشویق خوش‌بینانه نامحدود او، اغلب او را به درک نتیجه تلاش‌های بیشمار و شخصیت‌های اطرافیانش، خوشبخت‌تر از آنچه واقعاً می‌رساند، سوق می‌دهد. به عنوان مثال، او معتقد است که اختاپوس هشت‌پا از شرکت خود لذت می‌برد، گرچه آشکارا از او بیزار است (هرچند که نشان داده شده‌است که آنها در موارد نادری همراه هستند). بزرگترین هدف باب‌ اسفنجی در زندگی گرفتن گواهینامه رانندگی وی از مدرسه قایقرانی خانم پاف است، اما او اغلب هنگام رانندگی با قایق تصادف می‌کند.

 

برای دیدن اخبار هنری حتما از صفحه اخبار کوچه هنر دیدن کنید

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://koochehonar.ir/?p=10070

مطالب مرتبط

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پایگاه خبری کوچه هنر-محمد براتی-چارسو

پیشنهادی: