Notice: Undefined index: in /home/koocheho/public_html/wp-content/themes/parsinews/page-templates/parts/device/offcanvas-smartmenu.php on line 30

Notice: Undefined property: WP_Error::$name in /home/koocheho/public_html/wp-content/themes/parsinews/page-templates/parts/device/offcanvas-smartmenu.php on line 31

بازگشت احسان علیخانی با اجرا و تهیه کنندگی جوکر ۲

احسان علیخانی در جوکر 2- پایگاه خبری کوچه هنر(چارسو)

به گزارش پایگاه خبری کوچه هنر(چارسو)؛ احسان علیخانی تهیه‌کننده و کارگردان رئالیتی‌شوی «جوکر» با انتشار پستی در صفحه‌شخصی‌اش در اینستاگرام از تولید فصل دوم این رئالیتی خبر داد و اعلام کرد پیش تولید آن شروع شده است. ظبق شنیده ها، علیخانی قصد دارد اجرای این سری را خودش بر عهده بگیرد.

جوکر یک مجموعه نمایش خانگی ایرانیست که توسط احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی کارگردانی شده‌است. این مجموعه از شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ در سرویس پخش اینترنتی فیلیمو به نمایش درآمد و پس از سه هفته انتشار در روز شنبه، تاریخ انتشار به دوشنبه‌ها تغییر پیدا کرد. جوکر با استقبال بالایی از سوی بینندگان مواجه شد. مرحلهٔ مقدماتی این مجموعه در ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ و خود مجموعه در ۱۳ تیر ۱۴۰۱ به پایان رسید. جوکر یک در ۳۰ قسمت پخش شد. همچنین مستند ۳ قسمتی از پشت صحنه جوکر و مصاحبه از شرکت کننده‌ها بعد از پایان فصل هفتم به اسم جوکر تایم پخش شد.

یکی از انتقاداتی که به فصل اول این برنامه وارد شد، عدم حضور کمدین‌های بانو در مسابقه بود که علیخانی در قسمت آخر قول استفاده از آنها را داد.در آخرین قسمت جوکر در پاسخ به انتقاد امیرمهدی ژوله به حضور “فقط آقایان” برنامه جوکر، احسان علیخانی گفت:

آماده هستیم فصل جدید جوکر با حضور بانوان را شروع کنیم اگر کمی چارچوب ها بازتر شود و اجازه این کار به ما داده شود.

او اواخر سال گذشته(۱۴۰۲) درصدد بود تا از ساترا مجوز حضور خانم‌ها را در این رئالیتی‌شو بگیرد.در حال حاضر از ترکیب شرکت‌کننده‌ها اطلاعی در دست نیست، اما گمانه زنی ها برای حضور خود علیخانی مقابل دوربین به عنوان مجری و گرداننده اصلی برنامه بسیار قوی است.سیامک انصاری در مقام گرداننده سری اول، عملکردی خوب داشت اما با توجه به محبوبیت احسان علیخانی در میان مخاطبان، حضورش مقابل دوربین می تواند اتفاقی جذاب و مورد پسند طرفدارانش باشد.

احسان علیخانی-جوکر-پایگاه خبری کوچه هنر-چارسو

 

احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ماه ۱۳۶۱ در تهران اسـت. دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. مادرش پرستار بازنشسته می باشد. احسان علیخانی نخستین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی به عنوان مجری روی آنتن رفت.

علیخانی تحصیلات خودرا در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه تهران گذراند. او با رتبه سه رقمی وارد دانشگاه شد و اینک مجری، دستیار کارگردان و کارگردان برنامه های زنده تلویزیونی پر بیننده ای چون ماه عسل و عصر جدید درسال های اخیر بوده اسـت.

احسان علیخانی که بعد از پایان پخش رئالیتی‌شو «جوکر» دیگر فعالیتی در عرصه برنامه سازی نداشت و عمده کارش نظارت بر تولید برنامه مناسبتی «مهلا» و تاکشو «دوشات» بود، صبح روز چهارشنبه هشتم فروردین ماه با انتشار پستی از بازگشت خود به دنیای برنامه سازی خبر داد.

او در این پست با اشاره به اینکه در طول یکسال گذشته مشغول کار بر روی فیلمنامه یک فیلم سینمایی و سریال بوده از آغاز پیش تولید «جوکر ۲» خبر داده است.

احسان علیخانی این روزها به عنوان مشاور در کنار حامد جواد زاده و علی جلیلوند در تولید فصل دوم گیم‌شو «صداتو» همکاری دارد.

 

تصویر پست اینستاگرام احسان علیخانی:

 

احسان علیخانی-جوکر-پایگاه خبری کوچه هنر-چارسو

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://koochehonar.ir/?p=9849

مطالب مرتبط

هیچ محتوایی موجود نیست

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پایگاه خبری کوچه هنر-محمد براتی-چارسو

پیشنهادی: